پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماری ارشددانلود پایان نامه معماری داخلیدانلود پایان نامه معماری رایگاندانلود پایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری کارشناسی ارشددانلود رساله معماریدانلود رساله معماری کارشناسیرساله معماری رایگانرساله معماری کارشناسی

دانلود رساله مرکز کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله مرکز کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :N 1

چکیده:

دانلود رساله مرکز کودکان بی سرپرست

کودکانی که درشکل گرفتن جامعه نقش زیادی. دارند، زمانی میتوانند فردمفیدی برای خود و محیط پیرامون باشند که به طور سالم تربیت شده باشند. موثربودن نقش خانواده برتربیت فرزندان از هیچ کس پوشیده نیست ودرست تربیت نشدن تعدادی از کودکان بی سرپرست هم نتیجه ی نداشتن خانواده ،مشکلات دوران کودکی و یا بودن در کنار خانواده های ناسالم میباشد لذا توجه به این مسائل در شکل گیری آینده ی این کودکان بسیار موثر میباشد. در رساله ی پیش رو به مسائل و مشکلات این کودکان و روش حل این مشکلات پرداخته شده است. از تاثیرگذارترین مسائل میتوان به خلق فضایی با ویژگی هایی همچون ایجاد احساس آرامش،حس امنیت و بودن در خانواده نام برد. به جهت مسائل مطرح شده سعی بر این بوده که برای طراحی این مرکز،به سلیقه ی کودکان توجه کرده و با استفاده از فرم های ساده و رنگ های متنوع، فضای سبز گسترده و… به تقویت احساس آرامش و ایجاد حس تعلق به مکان این کودکان آسیب دیده کمک شایانی گردد.

در ادامه با سایت خانه معمار همراه باشید تا پایان نامه مرکز کودکان بی سرپرست تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله معماری

دلبستگی به مکان نقطه تلاقی عناصر کالبدی،فعالیت ها و مفاهیم ذهنی نسبت به مکان است.این حس دلبستگی موجب تبدیل فضا به مکانی با ویژگی های حسی و رفتاری خاص برای افراد می شود.کودکان در هرجامعه ای نماد پویش وتحرک وتداوم خانواده ها و نیز نماد علاقه مندی مردمان جوامع به پایداری نسل های پس از خویش هستند.حال آنکه در عصر حاضر، جامعه ما والبته بسیاری از جوامع دنیا با یک دشواری و معضل بزرگی به نام کودکان بی سرپرست روبرو هستند. مشکلات این کودکان نداشتن احساس امنیت و برطرف نشدن نیازهای آنهاست ،که این تحقیق با بررسی مولفه های دلبستگی به مکان و افزایش آنها سعی در از بین بردن این مشکلات و در نتیجه ارتقاء سطح کیفی زندگی این کودکان داشته است.

دانلود رساله مرکز کودکان بی سرپرست

روش پژوهش به صورت تحلیلی توصیفی بوده و روش گردآوری اطلاعات، میدانی و کتابخانه ای می باشد.این پژوهش ضمن تبیین اثرات محیط بر روی رفتار کودکان در جهت افزایش حس دلبستگی به مکان در نظر دارد با استخراج و معرفی اصول و ضوابط موثر بر طراحی محیطی در این راستا که نهایتا منجر به افزایش کیفیت زندگی کودکان بی سرپرست می شود، به طراحی یک خانه کودکان بی سرپرست بپردازد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله مرکز کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:178
  • حجم فایل:22مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله معماری مرکز کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله مرکز کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله مرکز کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *